2015. február 27., péntek

Üzenet a napi boldogságra

Miután sokat foglalkozol belső világoddal - érdemes a kintiben is jól érezni magadat. Mert a földre azért jöttünk, hogy tanuljunk, felszabaduljunk, tapasztaljunk és hogy boldogok legyünk. Tudom, ez nem mindig tűnik így. De így van.


Sokszor találkozom azzal a gondolatmenettel, hogy az igazán nagy gödörből lehet felemelkedni. Elkezdtem töprengeni, hogy nekem ezek, mik is voltak. Az biztos, hogy elég sok ilyenen mentem át. És tudjátok, mi történt? El kellett gondolkoznom, hogy hol, mikor voltak az életemben nagy pofonok. 

Tudjátok, hogy ez mit jelent? Nekem megsúgták:

"Az életben alapjában véve nincs gödör és nincs mennyország, ezeket ti teremtitek meg magatoknak, hogy teremtsetek, hogy tapasztaljatok. Én nem követelek és nem irányítlak benneteket, minden a ti akaratotok szerint történik. Ti írtátok meg, ott voltam én is. Mintegy forgatókönyv zajlik minden, higgyétek el, nem tudjátok elrontani. Minden úgy jó, ahogy azt megteremted magadnak. Ha elhagyod a kételyeket, és tudsz bízni a Mindenségben, hiszel bennem, érzel magadban, akkor mutatom az irányt. Te pedig csak menj. Ha így élsz, eltűnik minden, ami a múlt rossz ízét adja, átírja a lelked, máshogy emlékszik, csak a múltad egy pillanata lesz, nincs benne rossz. Mert minden jó. Mindenki, aki elment, bevégezte a feladatát itt és most, ők már tudják és mosolyognak. Mosolyogj te is. Lesznek próbáid, megpróbálnak letéríteni, elgáncsolni, de lesz idő, mikor már ezen is csak mosolyogsz. Ekkor tudni fogom, hogy megértél a következő lépésre. És egyre világosabb lesz minden körülötted, ahogy te is. Béke és szeretet legyen veled". Jézus

Eme szavak után, mit is írhatnék. Legyetek boldogok az életetekben. Szeressetek, mosolyogjatok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése